Kalas

Idag blir det kalas för Sebastian! Han fyller ju 7 i morgon och vi firar honom idag så firas han hos pappa i morgon :) Har sprungit runt som en yr höna i lägenheten och försökt fixa allt men det är säkert en massa som jag har glömt bort :p Stort vattenläckage i karlstad oxå. men än så länge har vi vatten iaf. Får se hur länge. :p har iaf bunkrat upp i tillbringare och badkar.
Just nu sitter Sebastian och spelar ett av sina nya spel och tjatar när resten av folket kommer. Han var uppe redan kl 07 i morse och skulle öppna presenter...tyckte han :p mamma tyckte  han skulle ta och somna om.

Annat nytt är att jag börjar jobba igen på måndag! dom ringde i går och frågade om jag var intresserad! Så på måndag är det dax igen! Slut på ledigheten. :p Blir samma som jag hade tidigare. Misstänker att jag blir vikarie för en som precis har gått hem för mammaledighet på jobbet men han kunde inte ge mig några klara besked då allt inte var ordnat än, han ringde till mig först för att höra om jag var intresserad.

Igår kom New Moon dvdn och jag har fortfarande inte hunnit sett den! Skäms på mig! skall se om jag har någon energi kvar att se på den ikväll istället. :)  Vampire Diaries nästa vecka då Jenny? ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

haha jag tyckte nog att han kunde ta å somna om ^^



Hehe japp det blir det OM du orkar efter jobbet ^^



Ses snart :)

kram

2010-03-20 @ 11:27:48
URL: http://familjenav6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0