Min lördag



Nyss hemkommen efter att ha flängt runt i stan, klaravik och inre hamn med kameran i högsta hugg. Medans andra är ute och super upp lönen har jag varit ute och fotat ;)
Idag har jag annars jobbat en sväng, tog frivillig övertid för att tjäna igen de pengar jag förlorade när jag var sjuk och sen åkte jag upp till syster yster där jag fick pizza och bli lite ompysslad :) Riktigt nice.

Annars då? Har skrivit på kontraktet för nya lägenheten, fått en new moon plansh av Sandra i tidig födelsedagspresent, fått ett halsband av jenny, varit sjuk en sväng och spelat alldeles för mycket bejelwed på facebook :p Förbaskade Ewa har ju satt ett rekord som är helt omöjligt att slå!! Jag måste verkligen fråga ut henne hur sjutton hon gör :p För jag kommer inte ens i närheten. Himla frustrerande.
Just det ja! Har varit ute en sväng i Sannaskogarna oxå med mor och syster.

Lägger upp lite kort som nog dom flesta redan har sett på facebook vid det här laget. Jag och Jenny lekte fotomodeller för en dag ;) Skall försöka få med även lite annat. men jag kan inte lova något.


Sannaskogen


Vad gör jenny i bakgrunden eg? :p


Jag tar kort på dom som tar kort.


Sisters <3


Sannaskogen igen. (lägg märke till att jag har absolut ingen ordning på hur jag lägger in korten;))


Min syster fotar mig.


Min fina syster



Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

Ja man ska pyssla om varann

tar igen det sen när du bor här ;)



hehe fina kort ^^

2009-09-27 @ 16:40:37
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/
Postat av: mimmi

Fina kort:) och det är bra att du mår bättre nu.

kram

2009-09-27 @ 22:19:06
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0