Fredag





Hm...ja vad säger man....varslet som jag berättade om i förra inlägget har nu slagit till med full kraft. Flera i vår grupp, därav jag blivit varslade. Inte så roligt kanske. Fick skriva på uppsägningspapprena i går.  Vet dock inte än när jag får gå, nån gång efter nyår iaf. Som tur är får vi 6 mån uppsägningslön. Så nu blir det att fundera vad man vill göra i framtiden. Funderar på att börja plugga igen till hösten om jag inte hittar något jobb innan dess. Men gud vad jag kommer sakna arbetskamraterna!!

Angående nya lägenheten trivs jag fortfarande helt underbart. Sebastian älskar sitt nya rum och till och med Mozart verkar mer tillfreds här :) Vi hade vin kväll några tjejer här förra helgen, spelade TP och blev allmänt onyktra och hade kul. Skall nog inte lägga upp korten från den kvällen i bloggen ;)

Jenny har fått sina nya fönster i lägenheten nu oxå! Och äntligen fått persienner! :)







Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

hahah neeeej det ska du verkligen inte lägga upp!!!! ;O

2009-12-11 @ 17:53:53
URL: http://www.familjenav6.blogspot.com
Postat av: mimmi

Varför inte det ? var det så hemsk det ni gjorde :)

mmmm kanske bäst att inte göra det .. för jag misstänker att det nog inte är något jag skall få se ;)

Ja nu får vi se hur det går för dig nu

kram

2009-12-11 @ 20:16:45
URL: http://mimmisfotosida.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0