Ny blogg

From idag kommer detta att vara min personliga blogg. Här kommer jag att blogga om min vardag, lägga upp kort och flänga runt lite allmänt ;). Fick överge min andra blogg då det dök upp ovälkomna människor där som jag inte vill skall läsa om allt jag gör eller se mina privata kort. Första steget är dock att försöka läga mig blogg.se :p Så det kommer nog ta ett tag innan jag hinner göra iordning bloggen ordentligt. Tid är inte något jag har så mycket till övers med dessa dagar tyvärr.

I dag fick jag sluta 2 timmar tidigare från jobbet så jag gav mig ut i ösregnet och hämtade ut ett paket från ellos som hade kommit och hämtade sebastian tidigare från fritids. Dock dök hans kompis upp  5 min efter att vi kom in innanför dörren och sen var det röj här hemma vill jag lova! Tur att det finns hårfärg som kan dölja dom analkande gråa håren....;)
Vid 18 tiden myste vi iaf till det med godis och bolibompa och efter det tog sonen ett bad. :)  Nu sitter han här brevid och ser jätteintresserad ut av vad jag gör.

I morgon blir det förhoppningsvis I2 marten. Om vädret tillåter dvs. Åker inte dit om det ösregnar :p Sebastian har tjatat om sockervadd här 4 dagar så nu får det baske i mig bli fint väder i morgon så han kan få det till sist! :)

På söndag kommer Sandra över och fikar och på kvällen kommer förhoppningsvis darlingen över. *sakna*
Jenny ville se bilder på de nya kläderna som kom med ellos idag men batteriet till kameran var slut så hon får ge sig till tåls lite till ;) Kommer väl lite senare under kvällen om jag har lärt mig hur man laddar upp kort här.

Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

Halloj :)



Meeen du får ju se till å ha batteri i!! ^^

hihi



Fråga mig om det är njgt du funderar på om blogg.se då jag har en sån blogg :)



Kraam

2009-08-21 @ 20:37:49
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0