Fester och sjukdom


Oj...så vad har hänt sedan sist då? :) Mina syskon har haft sin 30 års fest. Det var himla skoj!! Martin kom och hälsade på från Örebro och var med och härjade. vart en del tequila och festen var därefter :p Full Pia kan man lugnt säga.  Skall ta och lägga upp lite kort från kvällen. :) Blev dock inte så bakis som jag trodde..även om jag sov som en kratta. Vart mest sliten. Det blev dock en obligatorisk dagen efter pizza sen. :)

Annars så har jag varit sjuk, Förkyld i bott. Men mår mycket bättre nu. Hoppas att jag slipper mer förkylningar och sjukdomar det här året. inge kul alls och det blir tunt i plånboken av all sjukfrånvaro.

Det är nya uppsägningar på jobbet oxå. 17 personer uppsagda på mobilt. su nu träder LAS ikraft så nu blir det fia med knuff. Så vi vet inte vilka som i slutändan får gå.  Kan mycket väl drabba min grupp och även mig. Men det vet vi inte än.  Vi har haft det här varslet hängandes över oss över 1 år nu....1200 personer är det som totalt är varslade om uppsägning och nu är dom inne på det sista.


Har fått hem säsong 2 av big bang theory oxå! Har redan hunnit plöja igenom den nu när jag har varit sjuk. Den är så jäkla bra!!!! Underbar serie.  Längtar redan efter säsong 3 :)

Här kommer lite kort från syskonens 30 års fest.
















Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

hahahahaha vilka bilder :D :D

Usch jag är ju med på flera ><



Ja inge skoj å vara sjuker :/

ja jag håller tummarna för att du ej blir en av de uppsagda

massa kramar



Å vet du... snart bor du här!!!!!!

2009-10-29 @ 18:33:22
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/
Postat av: mimmi

det var väldigt:)men ni ser ut att haft det jätte roligt :D

roligt att få se andra kort från festen också :)

kram

2009-10-29 @ 20:48:57
URL: http://mimmisfotosida.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0