Hundvakt

Idag har vi varit hundvakt åt en jättesöt hund som heter Moa! Det var lite intressant med tanke på att Sebastian är väldigt osäker till när det kommer till hundar och nästan är lite rädd för dem. Men det gick över förväntan! Hans nyfikenhet tog över osäkerheten och efter ett tag lekte de jättebra! :)



Moa

Efter att vi hade lämnat tillbaka Moa till hennes husse och matte smet vi förbi Pressbyrån (det hade du aldrig kunnat gissa va Jenny? ;)) och köpte en isdryck till Sebastian och en godispåse till mig. Mor köpte inget alls utan stod mest och flinade åt min gigantiska godispåse. :p
I kväll blir det lugnt. Troligen blir det att läsa någon av mina nya böcker,



Problemet är att bestämma sig vilken bok man skall läsa :)

För er som har missat det, inte för att jag tror någon har gjort det med tanke på hur mycket jag har pratat om det, så har jag även skaffat mig en ny mobil. Det blev en HTC Wildfire,

som jag är himla nöjd med. Det är min första Android mobil så det är en hel del nytt att lära sig.
Nu skall jag återgå till att njuta av mina fyra veckors semester :)

Kommentarer
Postat av: ✫ Jenny Ölmebo ✫ Fru & 4 barnsmorsa ♥

haha ja vilken skräll att du hamnade där :P



Vad bra att det gick bra med Moa å Sebban.

Mm det e en mkt snygg mobil du köpt dig :)

Förstår att du e nöjd :)

kram

2011-06-18 @ 09:49:08
URL: http://familjenav6.blogspot.com/
Postat av: mimmi

Ja det tar lite tid att lära sig en sån telefon .. jag vet inte hur många gångar jag svor som attan :)

Moa skall vara hos Maria ett tag

kram :)

2011-06-26 @ 15:22:01
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0