Höst är här!

Hej hej :)



Allmänt så är allt bra :)Jag är på bättringsvägen efter en kraftig förkylning och jag har gått  upp 9 kg!!!! *skitglad* så nu ligger jag på den vikt jag vill ha, 67 kg så nu skall jag hitta ett sätt att ligga kvar där :) Inte rasa och inte gå upp mer. Nån som har nåt bra tips? :) Funderar på gymkort men tycker det är töligt att träna med en massa främlingar kring en hela tiden plus får svårt att få loss tid att gå iväg.

Sebastian blev iaf nöjd med ommöbleringen i sitt rum och jätteglad att sitta med laptop istället för den stora sega datorn han hade tidigare. :) Jag är oxå nöjd med förändringen då de nya grejorna gjorde att det ser mer stilrent och städat ut. Dock lite kvar att inhandla. bla en expedit hylla 6 rutig sak i svart och en hurts till hans nya skrivbord.

Jag och Syrran var iväg till Mariebergsskogen förra gången vi hade barnen och dom hade bland annat någon tävlig med såna där små radiostyrda båtar där! eller ja små och små....:p dom var drygt en meter långa och gick av bara den!!



Har även varit ute och fotat lite under sommaren, har inte alls blivit så mycket som jag har velat av diverse orsaker men här kommer iaf lite från de gånger jag har tagit mig iväg :)

Något som är kul är att pappa har börjat fota oxå!! Han och mamma är iväg i stort sett varje dag och fotar fåglar, älgar, råddjur....ja allt dom kan hitta!! Och riktigt bra är dom på det oxå.!

I morgon jobbar jag bara halvdag. Skall spana in en jacka och se om jag hittar några bra vinterskor till Sebastian och sen handla in allt tills på lördag då det blir kalas för mig! ;) Då blir jag officiellt tant !

Nu skall jag återgå till WoW här som mystigt nog har börjat fungera igen efter att ha vägrat att starta på 2 veckor med mystiska felmeddelanden. Kanske tyckte de att jag behövde en paus ;)
Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: ✫ Jenny Ölmebo ✫ Fru & 4 barnsmorsa ♥

haha jaså kom det igång igen Wow? vad synd ;)



hahah tant?! Nä nä det blev du när du blev 30! För det är vad alla kallar mig nu efter jagh fyldle det :P

2010-09-30 @ 21:11:54
URL: http://jennyolmebo.blogg.se/
Postat av: ✫ Jenny Ölmebo ✫ Fru & 4 barnsmorsa ♥

Glömde ju skriva.. det var en otroligt fin bild på grodan? paddan?

ödlan?



Fin och klar bild var det iallafall på den

bara jag som har svårt att se skillnad på vissa djur :)

Snygg bild du fick med på båten!



haha du tog oxå tripp trall trull..trull igen

2010-09-30 @ 22:01:52
URL: http://jennyolmebo.blogg.se/
Postat av: ✫ Jenny Ölmebo ✫ Fru & 4 barnsmorsa ♥

ÖDLA!!!! ha!

2010-09-30 @ 22:02:12
URL: http://jennyolmebo.blogg.se/
Postat av: mimmi

Det var på tiden att man fick se några bilder från dig ..men HERREJISSES vilken bild du fick till på ödlan .. den var ju helt otrolig

Har Han fått din gamla lapptopp? men funkar den att spela på ?

Hoppas vi snart kan komma ut på en fototur igen du och sebbe och jag

kram

2010-09-30 @ 22:12:07
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0