Veckan som har varit

under veckan som har varit har jag tillbringat tiden mest hos syster yster där vi har plöjt vampire diaries tillsammans med Emil. :) Var ledig tis-fredag och passade på att ta det lugnt och slappa.  Var jättemysigt!! Fick massa Linnea gos och det spelades Yatzii och tjötades. Helgen har jag jobbat och har inte hunnit med så mycket mer. Har iaf sett klart säsong 2 av Castle nu och tänkte påbörja 3:e säsongen.  Det är en väldigt skön kriminal serie med mycket humor i. Den rekomenderas! Har inte hunnit börja läsa någon bok men har 3 st som står i hyllan och väntar.

Snart kommer Sebastian hem oxå. *sakna* Fick sms av Magnus förut att lillgrabben är sjuk igen :( Han är sjuk nästan jämt känns det som.  Det är samma sak som för två veckor sedan, feber, förkyld och hängig. Jag är snart mer hemma för VAB än vad jag är på jobbet. Men vad skall man göra?? Är de sjuka så är de sjuka.  Men det är mindre kul att ringa chefen och tala om att man blir hemma igen. :(


Kommentarer
Postat av: Thess

va kul att du börjat blogga lite mer nu:)

mindre kul att sebbisen är sjuk, du får tvinga på honom en kram från mig:)

2010-10-27 @ 09:34:31
URL: http://thuss.se
Postat av: mimmi

Hm ..det var ett bra tag sedan du skrev detta ;)

kram :D

2011-02-27 @ 20:01:11
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/
Postat av: ✫ Jenny Ölmebo ✫ Fru & 4 barnsmorsa ♥

Dags för en uppdatering nu tycker jag ;)

2011-03-31 @ 18:47:03
URL: http://jennyolmebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0