helg!



Äntligen är helgen här! :) Och den skall tillbringas så lugnt som det bara går. :p
Igår hade vi teamträff på jobbet vilket var jättetrevligt och utvecklande. Gav många tankar och funderingar. Tyvärr kunde jag inte stanna på middagen då sonen skulle hämtas på fritids men syster yster bjöd hem oss istället och vi var där och hade det trevligt. Idag har vi varit där en sväng oxå (vilken skräll va? ;)) Spelat Yatzii och barnen har ätit lördagsgodis och kollat på film.
Håller på och gör natchos som blir kvällens mat. Senare blir det nog Resident Evil 4 och lite Castle.

Kommentarer
Postat av: ✫ Jenny Ölmebo ✫ Fru & 4 barnsmorsa ♥

Ja tack för idag :)



Nu hoppas jag att jag kan sova efter Pandorum.. om inte så skyller jag på dig ;)



kraaaaaaaaaaam

2010-10-16 @ 19:57:52
URL: http://jennyolmebo.blogg.se/
Postat av: mimmi

HAR DU SKAFFAT DIG EN KATT :)

2010-10-16 @ 21:08:26
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0