Gokväll

Ja, vad har hänt sen sist?

Det har tex varit jul och nyår :p Julen tillbringades hos syster yster med familj och var jättemysigt! :)
Sebastian var hos sina farfäldrar och var tyvärr inte med mig i år, men Jennys barn var iaf med :) Det var middag, kalle anka och julklappsutdelning.

nyår firade jag hos Sandra och jimmie ute i skåre och vi spelade bla spelet hur fan visste du det (det står med på min att köpa lista nu förövrigt;)) åt tortillas, tittade på grevinnan och betjänten och drack tequila och vin och lyssnade på hårdrock på hög volym då det är det enda som lugnar ner deras vovve Bejla som är skotträdd.

Bror Jimmy har varit här över jul och hälsat på. Mycket trevligt. saknat honom massor!!!!!!!

Angående varslet på jobbet så jobbar vi fram till siste januari. Sen är jag arbetsbefriad med lön fram till juni.

*klura* vad finns det mer att berätta tro? :) Det är svinkallt ute!! Men det har väl knappast nån missat va? :)
Har haft några vinkvällar hemma med mina väninnor och dom har ballat ur allihop :p Sist hamnade vi nere på pitchers och sänkte medelåldern med ung 20 år;) och jämnade ut könsfördelningen lite. ;)

Här kommer lite kort iaf!! :)











Kommentarer
Postat av: jenny Ölmebo

hehe ja det spelet verkar kul :)



Tack för idag :)

kraaam

2010-01-08 @ 19:22:10
URL: http://familjenav6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0