lägenhetsvisning och mariebergsskogen

Igår åkte jag upp till krp och tittade på lägenhet som jag var lite smått intresserad av. En trea på andra våningen i det området jag vill flytta till. Och den var helt ok! Enda var tapeterna i vardagsrummet som var gamla och slitna men det är inget som inte en nytapetsering fixar. och då får jag det som jag själv vill oxå. Så idag har jag varit inne och tackat ja till den. Håll tummarna för att jag får den!!  I övrigt så var jag ute med mor på en lång fotopromenad, lärde mig att inte lita på den inbyggda gps då vi hamnade långt ner mot edsgatan. Det var inte riktigt meningen...vi skulle eg till Granhult. :p Nåt mer om min tur till krp igår tänker jag inte skriva här, mer än jag är heligt förbannad.

Kvällen tillbringade jag hemma hos en kompis och drack vin och avverkade en massa avsnitt av kingdom hospital. Stephen King miniserie :) Lagom knäpp och bisarr. Och idag är jag rätt sliten och bakis. Blev ett par flaskor vin igår.

Idag har jag varit uppe och hälsat på syster yster och blivit bjuden på mat. :) Sen så åkte päronen och jag ut till Mariebergsskogen och fotade lite. Här kommer lite kort från turerna :)

Mariebergsskogen:










Turen igår:





Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

Ja jag håller tummarna massor :)



Men gud vilka konstiga grisar. syftar på färgerna på de :) Ja inte lätt när man har lite vin hemma ^^



Kraam



2009-09-13 @ 17:42:22
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/
Postat av: mimmi

Det var fina bilder:) och här var du minsann snabb att uppdaterar;)

M nu håller vi alla tummar och även tår...även om det kan bli lite problem att försöka hålla tårna i kors förstås:)

Mmmm min inbyggda GPS som sitter i mitt huvud..den är absolut inte att lita på:)

kram

2009-09-13 @ 18:34:01
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com/
Postat av: Jenny Ölmebo

Nu vill jag att du få reda på att du får den nu!!!!

2009-09-16 @ 08:42:49
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0