New Moon feber och flytt



Ojoj...jag har verkligen blivit dålig på det här med att uppdatera min blogg känner jag. *skäms*
Så vad har jag hunnit gjort sen sist då? Massor :p Varit på bio 2 ggr. sett new moon bägge gångerna, första gången var på midnattsvisningen twilight +new moon med Johanna och ikväll new moon med Sandra. :) Underbar film! men jag vill se mer varulvar.! Längtar till eclipse kommer!!!! Planerad att släppas till sommaren. långt kvar :(:(:(
Och sen så har jag flyttat! Om nu någon har missat det :p Så nu bor jag på krp. Har börjat komma iordning i nya lägenheten nu och trivs som fisken i vattnet. Jag och mamma skall städa ut det sista i gamla lägenheten till helgen.
Sen så är ju varslet i full gång på jobbet. :/ Fick reda på att vår chef blivit varslad. Inge kul alls. Hon är verkligen toppen!! vill inte förlora henne.
oj! nu fick jag sms från föräldrarna, dom bjuder tydligen på kaffe! *gone*


Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

ja härligt att du bor så nära nu äntligen :)

Kraaaaaaaaaaaam

2009-12-03 @ 22:00:50
URL: http://www.familjenav6.blogspot.com
Postat av: Carita

Hej!



Visst är filmerna bra, sånna man kan se om och om igen. Dock så suktar jag efter vampyrerna istället för varulvarna. :-D Har börjat läsa böckerna nu med, ska bli kul att jämföra dem med filmerna. Jag längtar med tills nästa film kommer.



Kul att du flyttat upp till krp igen, vart är det du bor nu?

Ha en supermysig helg och ta hand om dig. kram

2009-12-04 @ 17:27:43
URL: http://imraskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0