höst



Nu känns det verkligen som om hösten har kommit. Jag och mor var ute en sväng i Sannaskogarna och tog kort och det blåste som bara den och regnskurar kom med jämna mellanrum. Men solen gjorde tappra försök emellanåt att kika fram så det gick att ta kort. :) Höll på att trampa på en huggorm oxå..*ryser* men den verkade bli lika rädd för mig som jag för den för den stack iväg som tusan åt motsatt håll.

Idag har varit en lugn dag i övrigt. Redigerat kort, färgat håret, tvättat, druckit massvis med kaffe och lyssnat på musik. Laddar inför jobb i morgon :p Lagomt töligt att jobba på en söndag, men jag skall inte klaga, jag jobbar bara söndag -  måndag, sen åker jag bort i 2 dagar!!  Skall bli alldeles underbart att komma bort en sväng. :)

Kommentarer
Postat av: mimmi

bra kort :)

nu är det snart höst och du visar det med ett fint kort:)

2009-08-29 @ 21:32:27
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com/
Postat av: Jenny Ölmebo

Ja usch för hösten :(

det enda fina med det är alla färger :)



ja jag förstår att det ska bli roligt :)



kraam

2009-08-30 @ 12:45:15
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0