Hängig

Idag har jag varit hemma från jobbet då jag vaknade vid 4 i morse och mådde illa. Har mått illa större delen av dagen men hoppas att det har gått över tills i morgon iaf. Åkte upp till syster yster på kvällen här då jag inte vill ligga hemma helt själv. Och dom pysslar om mig ordentligt här borta. :)

Annars så har jag inte gjort så mycket under veckan. jobbat, storhandlat ,umgåts med Eric och läst en del. Håller på och läser igenom Jenna Jamesons bok att älska som en porrstjärna. Innan dess läste jag Rob Jeremys bok.

Förhoppningsvis har personen som skickade mail till mig gett sig nu efter att mamma kontaktade honom och bad honom ge sig. Har äntligen börjat kunna sova ordenligt på nätterna igen.

Vi var över till mamma en liten sväng förut och smakade hennes kladdkaka. :) Himla god! Hon börjar bli riktigt duktig på att baka. :) Får se om jag får tummen ur nån dag och tar och bakar dom där bullarna jag har pratat om sen i våras att jag skulle göra. :p Måste bara ta och samla ihop lite energi till det hela.

Nu skall jag ta och titta på family guy här :)


Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

Ja det e mysigt å ha dig här vetdu gumsan :)

det e jäkligt trist att vara ensam när man e sjuk :/



kraaaam

2009-08-27 @ 20:56:12
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0